مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر و ادبیات داستانی در استان خبر داد.

حمیدرضا آقابیگی در سالن جلسات سپاه با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر و ادبیات داستانی با عنوان "افق‌های روشن" در همدان گفت: این برنامه شانزدهم بهمن‌ماه و همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در چهار بخش فیلم کوتاه، شعر، ادبیات داستانی و صنایع دستی گفت: در بخش فیلم کوتاه ۴۰ اثر به مرحله داوری رسیده که عمدتا با موضوع ایثار، فرهنگ جهاد و شهادت، فرزندآوری و خانواده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: ۱۷ اثر نیز در زمینه فیلم کوتاه برگزیده شده که تجلیل از برگزیدگان در بخش بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و پویانمایی خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از ارسال ۱۵۰ اثر در بخش شعر با موضوع جهاد و شهادت، ایثار، خانواده و فرزندآوری به این جشنواره خبر داد و افزود: در این بخش نیز سه نفر حائز رتبه برتر شدند که فردا تجلیل می‌شوند.

آقابیگی در بخش دیگری از سخنانش همدان را در حوزه ادبیات داستانی از استان‌های سرآمد و مطرح کشور عنوان کرد و گفت: در این حوزه هم از سه نفر برتر تجلیل خواهد شد.

او با بیان اینکه در این بخش ۲۵ اثر به حوزه ملی ارسال شده و یک اثر فاخر نیز در بخش بزرگسال رتبه برتر کشور را به دست آورده گفت: در بخش صنایع دستی نیز ۴۰ اثز به جشنواره رسیده که با محوریت احیای آثار فراموش شده و مرتبط با فرهنگ استان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.